kumpul.kumpul.

Thursday 8 December 2011

perawat sentap #1

 Sengih.
Sebuah pesawat yang membawa 5 org penumpang telah mengalami kerosakan enjin & tinggal masa utk thempas. Malangnya hanya ada 4 beg payung terjun sahaja di dlm pesawat tsebut..

Penumpang pertama berkata:
"Aku Datuk Lee Cong Wei. Malaysia amat mmerlukan aku dlm kejohanan All England." Lalu dia pun mengambil beg pertama & terus terjun.

Penumpang kedua pula berkata:
"Aku Mark Zuckerburg. Takde aku, takde Facebook. So biarkan aku hidup." Lalu mengambil beg kedua & terus terjun.

Penumpang ketiga muncul &bkata:
"Aku presiden Amerika Syarikat George W. Bush. Aku ada tanggungjawab utk mjaga negara & rakyat. Tambahan pula aku seorang presiden yg tpandai dlm sejarah Amerika. Aku juga bla bla bla.." 10 minit blalu, dia mengambil beg ketiga & terus terjun tanpa menoleh kebelakang.

Penumpang keempat pula Osama Bin Laden bkata kpd penumpang kelima, seorang budak berumur 10 tahun.

Katanya:
"Aku seorang Muslim dan biarkan Allah sahaja yg menentukan nasibku. Kamu ambillah beg payung terjun tsebut & selamatkanlah diri kamu."

Lalu budak tersebut pun berkata:
"Jangan bimbang pakcik, ada satu lg beg payung terjun utk pak cik. Presiden yg kononnya tpandai dlm sejarah Amerika itu telah terambil beg sekolah saya."
Hehe.. =)

9 comments:

  1. hahahahahahahahhaha...padan muka si bush tu...hehehehhehe

    ReplyDelete
  2. kih kihkihhhhhh... sinis sungguh!

    ReplyDelete
  3. Haha,mmg sesuai jadi perawat dkala sentap. ;p

    ReplyDelete
  4. pandai lah sape yang karang cter ni...awesome
    http://sweetgurlz11.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ayayaya... mmg seswai utk merawat penyakit sentap

    ReplyDelete
  6. azie guna photobook juga ke.masa beli kupon ni rege dia termasuk shipping tak? cam eka masa beli kupon ni mmg tak masuk.mungkin yg azie nya dah include shipping cost kot..


    file > order > start

    then dia akan kuar page lain, isi utk ember login sume tu

    > continue

    masa kat shipping billing, azie tick standard courier, pastu tekan continue

    tgk kat order total. dia mmg automatik kira shipping

    ReplyDelete
  7. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  8. Hi, Great information! Would you please consider sharing my link to your readers? Please email me back at haileyxhailey gmail.com.

    Thanks!
    Hailey

    ReplyDelete

buih-buih kata :)